Chevrolet Cruze

Ważne informacje dla klienta

Jak już Pan(Pani) zapewne słyszał(słyszała), Chevrolet postanowił zakończyć sprzedaż swoich nowych samochodów w Europie*. Oznacza to, że sprzedaż nowych samochodów Chevrolet w Zachodniej i Wschodniej Europie zakończy się z końcem 2015 roku.

Przykładam duże znaczenie do nawiązania kontaktu z Panem(Panią) jako naszym cenionym klientem, aby zapewnić Pana(Panią), że Chevrolet jest zobowiązany obsługiwać Pana(Panią) i Pana(Pani) samochód w przyszłości. Będziemy kontynuować świadczenie usług serwisowych i dostawę części zapasowych do samochodów Chevrolet w taki sam sposób, jak obecnie. Udzielone pisemne gwarancje i plany serwisowe samochodów Chevrolet pozostają w mocy i będą honorowane zgodnie z postanowieniami umowy. Ustalimy najefektywniejszy sposób zaspokajania Pana(Pani) potrzeb serwisowych przy pomocy naszej rozbudowanej sieci serwisowej.

Zapraszamy wszystkich klientów Chevrolet i osoby zainteresowane kupnem nowego samochodu Chevrolet przed końcem 2015 roku do odwiedzania lokalnych partnerów serwisowych Chevrolet.

Z wyrazami szacunku,

Dr. Thomas Sedran
President and Managing Director Chevrolet Europe

Poniżej zamieszczamy bardziej szczegółowe informacje w związku z pytaniami, które może Pan(Pani) mieć:

Czy mogę liczyć w przyszłości na obsługę serwisową i naprawy mojego Chevroleta?

Firma Chevrolet docenia zaufanie i lojalność swoich klientów w Zachodniej i Wschodniej Europie i będzie wywiązywała się ze swoich zobowiązań serwisowych i gwarancyjnych. Udzielone pisemne gwarancje i plany serwisowe samochodów Chevroleta pozostają w mocy i będą honorowane zgodnie z postanowieniami umowy. Współpracujemy z naszymi dilerami i autoryzowanymi zakładami naprawczymi celem kontynuacji oferowania optymalnej dostępności punktów usługowych naszym klientom. Zapewniamy częstą aktualizację informacji na stronie internetowej Chevrolet.

Czy będę miał zapewniony serwis, kiedy Chevrolet rozpocznie likwidację działalności w Zachodniej I Wschodniej Europie?

Współpracujemy z naszymi dilerami i autoryzowanymi zakładami naprawczymi celem kontynuacji oferowania optymalnej dostępności punktów usługowych naszym klientom, również w okresie likwidacji działalności. W sprawie usług serwisowych i naprawczych prosimy odwiedzić swojego lokalnego dilera. Jeżeli w Państwa regionie wprowadzimy jakąś zmianę, poinformujemy Państwa o tym we właściwym czasie. Aby otrzymać bieżące informacje, prosimy odwiedzać tę stroną internetową.

Co się stanie, jeśli mój diler zakończy działalność?

Współpracujemy z naszymi dilerami i autoryzowanymi zakładami naprawczymi celem kontynuacji oferowania optymalnej dostępności punktów usługowych naszym klientom, również po zaprzestaniu funkcjonowania naszej organizacji. W sprawie usług serwisowych i naprawczych prosimy odwiedzić swojego lokalnego dilera. Jeżeli w Państwa regionie wprowadzimy jakąś zmianę, poinformujemy Państwa o tym we właściwym czasie. Zapewniamy częstą aktualizację danych na stronie internetowej Chevrolet.

Otrzymałem list o wycofaniu produktu. Co powinienem zrobić?

Prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą w liście oraz umówić się w jednym z naszych punktów serwisowych. Celem znalezienia najbliższego dilera, prosimy wejść w zakładkę ZNAJDŹ DILERA na tej stronie.

Jak długo / ile lat Chevrolet będzie kontynuował zaopatrzenie w części zamienne do mojego samochodu?

Współpracujemy z naszymi dilerami i autoryzowanymi zakładami naprawczymi celem kontynuacji oferowania optymalnej dostępności punktów usługowych naszym klientom. Zakładamy, że części będą dostępne przez minimum 10 lat.

Leasinguję Chevroleta. Czy będę mógł zakończyć okres leasingu i zwrócić samochód zgodnie z planem?

Niniejsza informacja nie ma wpływu na istniejące umowy leasingowe. Pana umowa leasingowa obowiązuje bez zmian. Tylko leasingodawca może negocjować i wprowadzać zmiany do umowy. W razie wątpliwości prosimy skontaktować się ze swoim leasingodawcą.

Kupiłem Chevroleta, który jeszcze nie został dostarczony. Czy otrzymam ten samochód?

Zamówienie jest ważne. Prosimy skontaktować się ze swoim dilerem w sprawie dostawy samochodu.

Kupiłem Chevroleta, który jeszcze nie został dostarczony. Nie chcę już tego samochodu. Jak mogę unieważnić moją umowę?

Będziemy kontaktować się z naszymi dilerami w ciągu nadchodzących dni, aby przedyskutować wszystkie sposoby postępowania. Prosimy kontaktować się ze swoim dilerem w każdej sprawie dotyczącej umowy lub dostawy samochodu.

W związku z tym ogłoszeniem samochód, który ostatnio kupiłem, straci na wartości. Jak zamierzacie mi to Państwo zrekompensować?

Nie ma żadnych planów odszkodowań dla klientów. Ostatnie przykłady marek będących na rynku nie wskazują na istotny spadek wartości pozostałej w czasie.

Właśnie skontaktowałem się z moim dilerem Chevrolet / punktem obsługi Chevrolet, ale nie ma on żadnych informacji o ostatnim ogłoszeniu Chevrolet.

Dopiero rozpoczęliśmy proces kontaktowania się ze wszystkimi naszymi dilerami i zapoznawania ich ze wszystkimi opcjami. Ten proces będzie trwał przez nadchodzące dni. Zapraszamy Pana do ciągłych odwiedzin naszej strony internetowej, gdzie będziemy zamieszczać uaktualnione i nowe wiadomości, jak również nowe oferty na samochody i serwis oferowany w Pana kraju.

Czy będę mógł kupić jutro nowy samochód marki Chevrolet?

Tak. Sprzedaż nowych samochodów marki Chevrolet będzie zakończona z końcem roku 2015. Będziemy również realizować wszelkie zobowiązania gwarancyjne oraz zapewnimy możliwość serwisowania aut jak też zakupu części zamiennych zarówno dla obecnych Klientów jak też dla Klientów którzy nabędą samochody marki Chevrolet od teraz do końca roku 2015. W celu sprawdzenia aktualnej oferty prosimy o kontakt z Państwa Dealerem lub odwiedzenie naszej strony internetowej www.chevrolet.pl zakładka Oferta

Kiedy dokładnie Chevrolet zakończy sprzedaż nowych samochodów w Europie?

Z końcem grudnia 2015.

Dlaczego firma Chevrolet / GM zdecydowała się na zakończenie sprzedaży nowych samochodów w Europie?

GM traktuje Europę jako kluczowy region. Podejmując taką decyzję, GM wyjaśnia i umacnia swoją strategie marki w Europie w celu przyśpieszenia dalszego rozwoju. Decyzja ta ma na celu skupienie wszystkich zasobów Opel/Vauxhall w Europie co poprawi siłę tych marek oraz całość biznesu. Firma Chevrolet będzie kontynuowała ofertę swoich wizerunkowych amerykańskich samochodów w Europie ale koncentracja sprzedaży samochodów osobowych będzie skupiona w Rosji oraz CIS gdzie marka ma silną wciąż rosnącą pozycję.

Czy Opel i Chevrolet się połączą?

Nie, te dwie marki nie będą połączone. Podejmując taką decyzję, GM wyjaśnia i umacnia swoją strategie marki w Europie w celu przyśpieszenia dalszego rozwoju. Decyzja ta ma na celu skupienie wszystkich zasobów Opel/Vauxhall w Europie co poprawi siłę tych marek oraz całość biznesu. Firma Chevrolet będzie kontynuowała ofertę swoich wizerunkowych amerykańskich samochodów w Europie ale koncentracja sprzedaży samochodów osobowych będzie skupiona w Rosji oraz CIS gdzie marka ma silną wciąż rosnącą pozycję.

Czy jest przewidywany jakiś rabat na samochody marki Chevrolet?

Tak, od stycznia będzie wprowadzona promocja na auta będące na składzie. Proszę o kontakt w styczniu z Państwa Autoryzowanym Dealerem lub wizytę na naszej stronie Chevrolet.pl

Motor Centrum Sp. z o.o.

ul. Miałki Szlak 4/8
80-717 Gdańsk

tel.: 58 321 88 00
fax: 58 321 88 17


Serwis Chevrolet

tel.: 58 321 88 00
email: zapytania-chevrolet@motorcentrum.pl


Godziny pracy serwisu:
poniedziałek-piątek 7:30-18:30
sobota 9:00-14:00


 

 

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. W każdej chwili można dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.